jueves, 30 de agosto de 2012

Decorando el cuadro de luces




   El cuadro de luces de mi casa es de plástico, liso y se veia triste; así que decidí darle un toque más divertido, simulando un cuadro con su marco de madera y un dibujo de un mamut y un hurón (yo y mi pareja). Ahora se ve más bonito ese rincón.

   El quadre de llums de casa meva és de plàstic, llis i es veia molt trist; així que vaig decidir donar-li un toc més divertit, simulant un cuadre amb el seu marc de fusta i un dibuix d'un mamut i una fura (yo i la meva parella). Ara es veu més bonic aquest raconet.

   The box lights of my house is made of plastic and looked sad, so I decided to make it more fun, simulating a wooden frame and adding a picture of a mammoth and a huron (me and my partner). That corner looks nicer now.

No hay comentarios:

Publicar un comentario